A világ fejlődése igen dinamikus és töretlen, ha visszatekintünk egy-két évszázadot, láthatjuk, hogy mennyit is változott a világ. Nemrégiben egy baráti társaságban erről beszélgettünk. Szó volt arról is, hogy régen postagalambok szállították a küldeményeket, ma pedig már minden pillanatok alatt, gyorsan lezajlik.
Aztán a múltról való társalgást felváltották a jelen problémái. Mindannyian a vállalkozási szférában dolgozunk, és megvannak a magunk problémái. De persze, ha okosan cselekszünk, akkor sok mindenben meg tudjuk könnyíteni a saját dolgunkat. Ilyen könnyítést jelent a székhelyszolgáltatás pest megye is.
Ha azt mondjuk, hogy székhelyszolgáltatás pest megye, az egy olyan szolgáltatást takar, amit érdemes minden vállalkozásnak megfontolnia. Budapesten több címen nyújt székhelyszolgáltatást a szekhelyszolgaltatas24.hu, ezen kívül pedig az iparűzésiadó-mentes Újlengyelben is.
De hogy mi is az a székhelyszolgáltatás? Elöljáróban érdemes tudni azt, hogy hat hónap kifizetése esetén plusz egy hónapot ajándékba kapunk. Ha kérjünk, megigényeljük ezt a szolgáltatást, akkor egy órán belül megkapjuk a hozzájárulást e-mailben, az ügyintézés maga online zajlik. A cég saját ügyvéddel rendelkezik, vállalják a hivatalos leveleink átvételét és szkennelését, a cégtábla kihelyezését és a postázást. Mindez pedig törvényes, összhangban van a 7/2017. IM rendelettel. Több mint tíz éve végzi már szolgáltatásait a szekhelyszolgaltatas24.hu, az ügyfelek megelégedésére.
A székhelyszolgáltatás pest megye előnye, hogy nem kell adminisztrációt fenntartanunk, ez különösen fontos, ha induló vagy kisvállalkozásunk van. Nem kell irodát bérelni, külön alkalmazottat fizetni. És biztosak lehetünk abban, hogy a küldeményeink pontosan megérkeznek és ezeket elektronikusan is iktatják. Tehát ha épp nem voltunk otthon, amikor jön a hivatalos levél, akkor nem kell még a hosszú, fárasztó nap után a postán sorba állni. Ezt elkerülhetjük így: székhelyszolgáltatás pest megye.
És vannak további előnyei is a székhelyszolgáltatásnak, melyet a szekhelyszolgaltatas24.hu kínál. Ilyen például az, hogy nem kell tartani a váratlanul betoppanó hatóságoktól, és nem kell saját otthonunk után építményadót fizetni sem, ráadásul ha esetleg valamilyen hatósági kényszerintézkedésre kerülne a sor, azt is a székhelynek kell úgymond tűrnie.
És hogy mit is takar ez a szolgáltatás? Ahogy a törvény előírja, úgy a cégtáblát kihelyezik az épületre úgy, hogy az a közterületről is jól látható legyen. A hivatalos leveleket postai meghatalmazással átveszik. Ezeknek a tartalmát valamennyi esetben automatikusan beszkennelik és elektronikusan archiválják. A szekhelyszolgaltatas24.hu azt is vállalja, hogy 24 órán belül e-mailben elküldi a beszkennelt leveleket, általában ez az átvétel után néhány órával már meg is történik. Havonta egyszer pedig postai úton is elküldik az adott hónapban összegyűlt leveleket és ezért sem számolnak fel külön díjat, a székhelyszolgáltatásba ez is ugyanúgy beletartozik.
Ha valamilyen hatóságot kell fogadni a székhelyen, azt is korrekt és profi módon viszik véghez, 11 éves gyakorlatuk van ebben. Csupa előny, és ha megnézzük, hogy mindez mennyibe is kerül, máris láthatjuk, hogy igazán megéri a székhelyszolgáltatás.
Sok terhet levesz az ember válláról, nem beszélve arról, hogy így nyugodtabbak is lehetünk. Ha tehát a székhelyszolgáltatás pest megye a kérdés, akkor máris megvan a válasz: szekhelyszolgaltatas24.hu.
Sok idő telt el, mire a postagalambokról eljutottunk idáig, azonban a világ fejlődése nem állhat meg. Aki pedig talpon szeretne maradni, annak bizony követni kell a trendeket, alkalmazkodnia kell a folyamatosan változó körülményekhez. Ebben pedig egy ilyen szolgáltatás igen nagy segítséget jelenthet.